تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۱۰۰۴۷
جالب است ۰
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان مرکزی از محکومیت شکارچی متخلف به ۵۰۰ ساعت خدمات عمومی رایگان و امور خدماتی در حوزه محیط زیست خبر داد.
حکم جالب قاضی برای شکارچی 2 کل وحشی در مرکزی
به گزارش حادثه نیوز، عباس جودکی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان مرکزی از محکومیت شکارچی متخلف به ۵۰۰ ساعت خدمات عمومی رایگان و امور خدماتی در حوزه محیط زیست خبر داد و گفت: این متخلف در پارک ملی هفتاد قله اقدام به شکار غیر مجاز ۲ راس کل وحشی کرده بود که با تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست مستقر در منطقه دستگیر و پس از تکمیل پرونده، مراتب جهت طی مراحل قانونی به محاکم قضایی شهرستان اراک ارجاع شد.
 
وی با اشاره به اینکه اقدام به شکار در زیستگاه‌های حیات وحش توسط متخلفان جرم است و طبق قانون شکار و صید، متخلفان تحت تعقیب و مجازات قرار می‌گیرند، افزود: در ادامه رسیدگی قضایی به این پرونده، متهم مکلف به انجام ۵۰۰ ساعت خدمات عمومی رایگان و امور خدماتی در حوزه محیط زیست گردید.
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان مرکزی تصریح کرد: احکام قضایی خدماتی و فرهنگی که با نوآوری در سال‌های اخیر از سوی مراجع قضایی استان مرکزی صادر می‌شود، دارای اثر بخشی مناسب در جلوگیری از تکرار تخلفات محیط زیستی از سوی محکومین و در حمایت و حراست از حیات وحش نقش بسزایی دارد.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcbzgb8.rhbgapiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما