تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۰۰۱۴
جالب است ۰
پلیس کشور انگلستان 4 پسر نوجوان که بین 13 تا 15 ساله هستند و به آنها مطنون شده است بازداشت کرده است.
دختر 12 ساله انگلیسی
دختر 12 ساله انگلیسی
به گزارش حادثه نیوز، پلیس انگلیس اعلام کرد دختر ۱۲ ساله‌ای به نام اوا وایت در مرکز شهر لیورپول با ضربات کارد به قتل رسید.

پلیس انگلیس اعلام کرد تا کنون چهار پسر ۱۳ تا ۱۵ ساله به ظن دست داشتن در قتل این دختر بازداشت شدند.

پلیس هنوز جزئیاتی درباره قتل این دختر که از دانش آموزان با استعداد مدرسه توصیف شده و انگیزه عامل یا عاملان آن اعلام نکرده است، اما در بررسی‌های دوربین اطراف از سرنشینان یک خودرو ون در نزدیکی محل قتل متوقف بوده خواسته مشاهداتشان را در اختیار پلیس قرار دهند. پلیس همچنین از افرادی که دارای هر گونه اطلاعات درباره این قتل هستند خواسته ان را به پلیس ارائه دهند.

پلیس انگلیس راه‌های منتهی به محل وقوع قتل را برای بررسی دقیق صحنه جرم مسدود کرده است.

افزایش قتل در انگلیس به یکی از معضلات این جامعه مبدل شده است. به تارگی پلیس منطقه سامرست (Somerset) در جنوب غرب انگلیس، اعلام کرد یک نظامی پیشین این کشور را به اتهام قتل یک زوج جوان که والدین دو کودک بودند بازداشت کرده است.

جسد جنیفر چاپل (Jennifer Chapple) ۳۳ ساله و همسرش استفن ۳۴ ساله در طبقه همکف منزلشان پیدا شد که با ضربات متعدد کارد به قتل رسیده بودند. به گزارش رسانه‌های محلی، در زمان قتل دو فرزند ۵ و ۶ ساله مقتولان، در اتاق طبقه بالا خواب بودند.

پیش از این نیز سابینا نسا معلم مسلمان در انگلیس در درون پارکی به قتل رسید و جسد او روز بعد در گوشه پارک پیدا شد. سارا اورارد دیگر مقتولی است که به علت واکنش‌های گسترده مردمی و نهاد‌های حقوق زنان به لحاظ قتل وی بدست یک افسر پلیس انگلیس رسانه‌ای شد.

به گفته شماری از نهاد‌های اجتماعی بسیاری از قتل‌ها در انگلیس رسانه‌ای نمی‌شود.
سارا اورارد بدست یک افسر پلیس انگلیس و محافظ سفارت امریکا ربوده شد و پس از تجاوز و قتل، قاتل جسدش را سوزاند و در یک پارک جنگلی دفن کرد.

بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس که مربوط به سال ۲۰۱۹ است، بیش از ۴۶ هزار جرم و قتل با استفاده از چاقو فقط در انگلیس و ولز روی داده است.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcfjxdy.w6dxyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما