کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات حادثه تروریستی زاهدان در جمعه خونین

9 مهر 1401 ساعت 13:09

حادثه نیوز: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشته شدن تعدادی از تروریست های مهاجم و عوامل تجزیه طلب در عملیات تروریستی در نماز جمعه شهر زاهدان خبر داد.


به گزارش حادثه نیوز، سردار طاهری از کشته شدن تعدادی از تروریست های مهاجم و عوامل تجزیه طلب در عملیات تروریستی در نماز جمعه شهر زاهدان خبر داد و گفت: در ساعت 12 ظهر امروز همزمان با خاتمه نماز جمعه و هنگام خروج نمازگزاران از مصلی تعدادی افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی بصورت کور به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری 16 زاهدان کردند که بلافاصله با واکنش سریع ماموران مواجهه و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در پی این درگیری تعدادی از تروریست های مهاجم و عوامل تجزیه طلب مجروح و یا کشته شدند.

وی اظهار کرد: متاسفانه تعدای از عابرین حاضر در محل مجروح و یا فوت کردند.

طاهری در ادامه بیان کرد: پلیس و دستگاه های امنیتی هر گونه تعرض علیه  اموال عمومی و امنیت مردم توسط گروهک های معاند و مسلح را بی پاسخ نخواهند گذاشت و قاطعانه با آن‌ها برخورد قانونی خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان از مردم عزیز دعوت کرد ضمن حفظ آرامش خود از تجمع در معابر شهری خوداری نموده و هرگونه اخبار و اطلاعات و تحرکات مشکوک را برای شناسایی و دستگیری عاملین ناامن کننده ازطریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.


کد مطلب: 10544

آدرس مطلب :
https://www.hadesenews.ir/news/10544/جزئیات-حادثه-تروریستی-زاهدان-جمعه-خونین

حادثه نیوز
  https://www.hadesenews.ir