تاریخ انتشار :شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۱۰۵۴۴
جالب است ۰
حادثه نیوز: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشته شدن تعدادی از تروریست های مهاجم و عوامل تجزیه طلب در عملیات تروریستی در نماز جمعه شهر زاهدان خبر داد.
جزئیات حادثه تروریستی زاهدان در جمعه خونین
به گزارش حادثه نیوز، سردار طاهری از کشته شدن تعدادی از تروریست های مهاجم و عوامل تجزیه طلب در عملیات تروریستی در نماز جمعه شهر زاهدان خبر داد و گفت: در ساعت 12 ظهر امروز همزمان با خاتمه نماز جمعه و هنگام خروج نمازگزاران از مصلی تعدادی افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی بصورت کور به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری 16 زاهدان کردند که بلافاصله با واکنش سریع ماموران مواجهه و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در پی این درگیری تعدادی از تروریست های مهاجم و عوامل تجزیه طلب مجروح و یا کشته شدند.

وی اظهار کرد: متاسفانه تعدای از عابرین حاضر در محل مجروح و یا فوت کردند.

طاهری در ادامه بیان کرد: پلیس و دستگاه های امنیتی هر گونه تعرض علیه  اموال عمومی و امنیت مردم توسط گروهک های معاند و مسلح را بی پاسخ نخواهند گذاشت و قاطعانه با آن‌ها برخورد قانونی خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان از مردم عزیز دعوت کرد ضمن حفظ آرامش خود از تجمع در معابر شهری خوداری نموده و هرگونه اخبار و اطلاعات و تحرکات مشکوک را برای شناسایی و دستگیری عاملین ناامن کننده ازطریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.
https://hadesenews.ir/vdcdok0f.yt0zo6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما