کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درمان بیماران کرونایی با رمالی و دعانویسی/ کلاهبردار 200 میلیونی دستگیر شد

11 آذر 1400 ساعت 19:49

فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری مردی که با روش‌های رمالی و دعانویسی، اقدام به کلاهبرداری از مردم با ترفند درمان بیماران کرونایی می‌کرد، خبر داد.


به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ رضا خلیلی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری مردی که با روش‌های رمالی و دعانویسی، اقدام به کلاهبرداری از مردم با ترفند درمان بیماران کرونایی می‌کرد، خبر داد و گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری ۲۰۰ میلیون ریالی از آنان  از سوی یک فالگیر و رمال، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
 
وی افزود: در این رابطه پس از بررسی اظهارات یکی از شاکیان مشخص شد، یک فالگیر و رمال که ادعای درمان بیماران کرونایی را مطرح می‌کرده از او  کلاهبرداری  کرده است.
 
خلیلی نژاد بیان کرد: به همین منظور ماموران با اقدامات و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم مورد نظر را در یکی از مناطق روستایی شهرستان انار شناسایی و دستگیر کنند که این مرد میانسال در مواجهه با مستندات موجود به کلاهبرداری و دریافت پول از افراد مختلف از طریق دعانویسی، فالگیری، رمالی، دادن امید واهی و وعده‌های دروغین اعتراف کرد.
 
وی تصریح کرد: در تحقیقات بعدی، مشخص شد این فرد با این شگرد از ۱۰ نفر دیگر نیز در مجموع ۶۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان داشت: افراد سودجو غالبا مسائل خرافاتی را به شکل‌های مختلف در بین مردم یا از طریق شبکه‌های اجتماعی رواج می‌دهند و از سادگی و زودباوری طعمه‌های خود، سوء استفاده می‌کنند که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم به این گونه مسائل اغواکننده و دروغین اعتماد نکنند و به هیچ وجه مسائل و اطلاعات شخصی خود را در اختیار این گونه افراد قرار ندهند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 10196

آدرس مطلب :
https://www.hadesenews.ir/news/10196/درمان-بیماران-کرونایی-رمالی-دعانویسی-کلاهبردار-200-میلیونی-دستگیر

حادثه نیوز
  https://www.hadesenews.ir