تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۱۰۱۹۶
جالب است ۰
فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری مردی که با روش‌های رمالی و دعانویسی، اقدام به کلاهبرداری از مردم با ترفند درمان بیماران کرونایی می‌کرد، خبر داد.
درمان بیماران کرونایی با رمالی و دعانویسی/ کلاهبردار 200 میلیونی دستگیر شد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ رضا خلیلی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری مردی که با روش‌های رمالی و دعانویسی، اقدام به کلاهبرداری از مردم با ترفند درمان بیماران کرونایی می‌کرد، خبر داد و گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری ۲۰۰ میلیون ریالی از آنان  از سوی یک فالگیر و رمال، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
 
وی افزود: در این رابطه پس از بررسی اظهارات یکی از شاکیان مشخص شد، یک فالگیر و رمال که ادعای درمان بیماران کرونایی را مطرح می‌کرده از او  کلاهبرداری  کرده است.
 
خلیلی نژاد بیان کرد: به همین منظور ماموران با اقدامات و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم مورد نظر را در یکی از مناطق روستایی شهرستان انار شناسایی و دستگیر کنند که این مرد میانسال در مواجهه با مستندات موجود به کلاهبرداری و دریافت پول از افراد مختلف از طریق دعانویسی، فالگیری، رمالی، دادن امید واهی و وعده‌های دروغین اعتراف کرد.
 
وی تصریح کرد: در تحقیقات بعدی، مشخص شد این فرد با این شگرد از ۱۰ نفر دیگر نیز در مجموع ۶۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان داشت: افراد سودجو غالبا مسائل خرافاتی را به شکل‌های مختلف در بین مردم یا از طریق شبکه‌های اجتماعی رواج می‌دهند و از سادگی و زودباوری طعمه‌های خود، سوء استفاده می‌کنند که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم به این گونه مسائل اغواکننده و دروغین اعتماد نکنند و به هیچ وجه مسائل و اطلاعات شخصی خود را در اختیار این گونه افراد قرار ندهند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcg3q9q.ak9zy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما