کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توقیف موتورسیکلت های میلیاردی در اصفهان

9 آذر 1400 ساعت 20:31

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد تومان توسط ماموران، خبر داد.


به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد تومان توسط ماموران، خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین بازدید از یک واحد صنفی فروش موتورسیکلت به ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین که خارجی مشکوک که در بررسی‌های صورت گرفته دریافتند این موتورسیکلت‌ها فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شدند.
 
وی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد تومان است، اظهار کرد: در این رابطه موتور‌های قاچاق توقیف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: موتورسیکلت‌های سنگین به دلیل خطراتی و آسیب‌هایی که ایجاد می‌کنند از سوی پلیس شماره گذاری نمی‌شوند و به آن‌ها پلاک داده نمی‌شود و بنابراین حق تردد در سطح شهر را هم ندارند.
 
وی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از خرید این گونه موتورسیکلت‌ها خودداری کنند و در صورت خرید حتماً مدارک مثبته گمرکی را از فروشندگان مطالبه کنند چرا که در غیر این صورت به دلیل دارا بودن کالای قاچاق با آنان برخورد قانونی می‌شود.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 10130

آدرس مطلب :
https://www.hadesenews.ir/news/10130/توقیف-موتورسیکلت-های-میلیاردی-اصفهان

حادثه نیوز
  https://www.hadesenews.ir