تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : ۱۰۱۳۰
جالب است ۰
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد تومان توسط ماموران، خبر داد.
توقیف موتورسیکلت های میلیاردی در اصفهان
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد تومان توسط ماموران، خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین بازدید از یک واحد صنفی فروش موتورسیکلت به ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین که خارجی مشکوک که در بررسی‌های صورت گرفته دریافتند این موتورسیکلت‌ها فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شدند.
 
وی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد تومان است، اظهار کرد: در این رابطه موتور‌های قاچاق توقیف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: موتورسیکلت‌های سنگین به دلیل خطراتی و آسیب‌هایی که ایجاد می‌کنند از سوی پلیس شماره گذاری نمی‌شوند و به آن‌ها پلاک داده نمی‌شود و بنابراین حق تردد در سطح شهر را هم ندارند.
 
وی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از خرید این گونه موتورسیکلت‌ها خودداری کنند و در صورت خرید حتماً مدارک مثبته گمرکی را از فروشندگان مطالبه کنند چرا که در غیر این صورت به دلیل دارا بودن کالای قاچاق با آنان برخورد قانونی می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdce7z8z.jh87xi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما