کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیلم بازی کردن دختربچه با اسباب بازی مرگبار!

23 آذر 1400 ساعت 22:33

ویدئوی بازی دختر خردسال با مار پیتون غول پیکر به ویدئویی داغ تبدیل شده است.


به گزارش حادثه نیوز، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه بازی یک دختر خردسال با مار پیتون را به تصویر می‌کشد.

این ویدئو که اولین بار در اینستاگرام منتشر شد تاکنون بیش از ۹۱ هزار بیننده داشته است. این ویدئو اولین بار در صفحه اینستاگرام اسنک، ورلد منتشر شد. در این ویدئو یک دختر بچه با پیراهن قرمزرنگ در حالی که در بیرون از خانه‌شان نشسته دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک پیتون در ویدئو ظاهر می‌شود.

سپس این کودک سوار بر پیتون شده و در حالی می‌خندد آن را بغل می‌کند. در این ویدئو اندازه بزرگ مار جلب توجه می‌کند اما آرامش دختر در حالی که با این مار بازی می‌کند به همراه تهیه فیلم افراد از این صحنه نشان می‌دهد که این مار یک مار خانگی تربیت شده است.

انتشار این ویدئو در این شبکه اجتماعی موجب حیرت کاربران شد و برخی تعجب خود را از اینکه والدین این دختر با چه جراتی اجازه بازی فرزندشان با این مار را می‌دهند ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تعجب می‌کنم. بالاخره این مار خطرناک است و ممکن است با استفاده از غفلت والدین این بچه، به او آسیب برساند.» کاربر دیگر نوشت: «چه شهامتی، به این دختر حسودیم شد.»

انتهای پیام/


کد مطلب: 10381

آدرس مطلب :
https://www.hadesenews.ir/video/10381/فیلم-بازی-کردن-دختربچه-اسباب-مرگبار

حادثه نیوز
  https://www.hadesenews.ir