کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیلم طوفان وحشتناک در استانبول/ 4 نفر کشته شدند

8 آذر 1400 ساعت 23:19

براثر وقوع طوفان در استانبول تاکنون ۴ تن کشته و ۱۹ تن دیگر زخمی شده اند.


به گزارش حادثه نیوز، تلویزیون دولتی ترکیه اعلام کرد براثر طوفان شدید در استانبول تاکنون چهار تن از شهروندان این کشور جان خود را از دست داده و ۱۹ تن دیگر زخمی شدند که حال سه تن از آن‌ها وخیم است.
 
ظهر امروز (دوشنبه) نیز مقامات ترکیه اعلام کردند از ساعت ۱۴:۳۰ تنگه «بسفر» به دلیل شدت طوفان و شرایط بد جوی بسته شد. در همین راستا شش هواپیما «ترکیش ایرلاینز» نتوانستند در استانبول فرود بیاید و به آنکارا و ازمیر راهنمایی شدند.
 
در برخی استان‌های این کشور از جمله ازمیر، کوجایلی و بورسا سواحل دریا‌ها مواج بود و به دلیل شدت وزش باد سقف‌ها خانه‌ها کنده شد. سازمان هواشناسی ترکیه برای ۱۷ استان هشدار نارنجی صادر کرده است. همچنین سازمان هواشناسی دولتی ترکیه (TSMS)، بارش باران سیل آسا و رعد و برق در مناطق دریای مرمره، اژه، مدیترانه غربی و غرب دریای سیاه و شمال غرب آناتولی را قابل پیش‌بینی دانست و گل و لای در استانبول در ساعات اولیه وقوع طوفان باعث شد رانندگان با مشکل روبرو شوند.
 
میزان شدت باد در استانبول به ۸۰.۷۸ مایل در ساعت رسیده است و تخمین زده شده که طوفان با وزش باد‌هایی با سرعت ۷۵ تا ۹۰ کیلومتر در ساعت در عصر شدید شود و بعدا شدت آن در اوایل روز سه شنبه کاهش یابد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 10096

آدرس مطلب :
https://www.hadesenews.ir/video/10096/فیلم-طوفان-وحشتناک-استانبول-4-نفر-کشته-شدند

حادثه نیوز
  https://www.hadesenews.ir