تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۹۷۹۰
جالب است ۰
رئیس پلیس فتا استان اردبیل از بازداشت آموزش‌دهنده «هک» در اردبیل خبر داد و گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دارندگان این صفحات و کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مختلف، یک نفر بوده که با اکانت‌های جعلی فعالیت می‌کند.
آموزش هک/ متهم در اردبیل بازداشت شد
به گزارش حادثه نیوز، علی قهرمان طالع ظهر، رئیس پلیس فتا استان اردبیل از بازداشت آموزش‌ دهنده «هک» در اردبیل خبر داد و گفت: در پی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد پلیس فتا، افسران سایبری استان اردبیل با صفحاتی مشابه برخورد کردند که گردانندگان آن اقدام به آموزش و بارگذاری مطالب در حوزه نفوذ می‌کردند که موضوع جهت کشف و رسیدگی در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دارندگان این صفحات و کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مختلف، یک نفر بوده که با اکانت‌های جعلی فعالیت می‌کند.
 
رئیس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم پرونده در شهرستان اردبیل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه، بازداشت و بلافاصله به همراه تجهیزات رایانه‌ای جمع‌آوری شده به پلیس فتا انتقال داده شد.
 
وی ادامه داد: علاقمندان به مقوله هک و نفوذ، توجه داشته باشند که فعالیت، بارگذاری و آموزش مجازی در این حوزه بدون مجوز، غیرقانونی بوده و می‌تواند خطرات بسیاری را به دنبال داشته باشد.
 
قهرمان طالع گفت: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده چنین مواردی گزارشات خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و یا تماس با شماره ۰۹۶۰۸۰ اعلام نمایند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcg.y9yrak9uzpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما