تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۹۲۳۳
جالب است ۰
این باند ۷ نفره که اقدام به کپی گرفتن کارت عابر بانک شهروندان می کردند و حساب آن ها را خالی می کردند دستگیر شدند.
دستگیری باند کلاهبرداری اسکیمری
به گزارش حادثه نیوز ، سرهنگ دوم حمیدرضا سلطان آبادی رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران درتشریح این پرونده قضایی اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری تعدادی از شهروندان مبني بر برداشت از حساب آنها که به صورت غیرمجاز بوده درصورتیکه کارت نزد خود آنها بوده و از این برداشت ها کاملا بی اطلاع می‌باشند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی از شناسایی متهمین خبر داد و گفت: بعد از اقدامات تخصصی و فنی‌مهندسي تیم کارشناسان پليس فتا متهمین در کمتر از 7 ساعت شناسایی و در محل ارتکاب جرم دستگیر شدند.
وی افزود: مجرمان دستگاه‌های اسکیمر( کپی کننده کارت بانکی) را در کنار دستگاه‌های کارت خوان وانت میوه فروشی سیار خود جاسازی نموده و با کپی کردن کارت‌های شهروندان اقدام به خالی کردن حساب آنها و واریز پول به حساب دیگر اعضای باند که مسئول خرید می باشند به جهت خرید لوازمی از قبیل گوشی تلفن همراه و سکه طلا و... می‌نمودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: هنگام دستگیری متهمان مذکور، تعداد 2دستگاه کپی کننده و خواننده کارت (اسکمیر) که از طریق آنها تعداد 128 فقره کارت عابر بانک شهروندان را کپی نموده و تعداد یک لپ تاپ و 5دستگاه گوشی تلفن همراه و 6عدد سکه طلا و 14عدد کارت هدیه بانکی و تعداد7عدد کارت بانکی متعلق به غیر که با آنها کار می کردند کشف و ضبط شد و در نهایت متهمان با قرار 120.000.000.000 ریال روانه زندان گردیدند.


انتهای پیام/

 
https://hadesenews.ir/vdci.pa3ct1arpbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما