تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۱۰۵۲۷
جالب است ۰
با فرارسیدن عید سعید فطر؛

دارالمومنین تهران رنگ و بوی عید گرفت

شهردار منطقه ۱۴ ضمن تبریک عید سعید فطر از آمادگی کامل برای استقبال از این عید بزرگ مسلمین در محلات ۲۱ گانه منطقه خبر داد.
دارالمومنین تهران رنگ و بوی عید گرفت
به گزارش حادثه نیوز، محمد امین سالاری پوربا بیان اینکه عید سعید فطر سمبل بسیار مهمی در عرصه بندگی و گذراندن امتحانی است که خداوند برای بندگان خود در ایام ماه مبارک رمضان تعیین کرده است، بر برگزاری باشکوه این عید با حضور شهروندان در منطقه خبرداد.

وی با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد دارالمومنین و بوستانهای منطقه چون آلاله،زیتون، نارنج و...  گفت:  برای تسهیل حضور نمازگزاران  دارالمومنین برای شرکت در نماز عید سعید فطر، اتوبوس برای اعزام نمازگزاران به دانشگاه مستقر  و ایستگاه های پذیرایی در این خیابان برپا می شود. 

سالاری پور با اشاره فضاسازی محیطی در میادین، معابر و بزرگراه های منطقه یاداور شد: اکران پیام های تبریک در موقعیت های تبلیغات محیطی و نصب آذین بندی با پارچه های ریسه ای و پرچم های رنگی به طول بیش از ۱۰ هزار  متر و ریسه های نوری به متراژ ۳ هزار متر  برای استقبال از عید سعید فطر انجام شده است.

شهردار دارالمومنین تهران در ادامه به برگزاری جشن ها و ویژه برنامه جشن عید فطر در بوستان های منتخب چون سمیه،نارنج وگلزار اشاره کرد و افزود: این جشن به مدت دو شب همراه با اجرای گروه سرود و موسیقی سنتی و دعوت از چهره های هنری و مذهبی برگزار خواهد شد.

مراسم نورافشانی، مسابقات مختلف فرهنگی وهنری، شستشوی اطراف و محوطه مساجد،تهیه وتوزیع دعای قنوت عید فطر،وتجلیل از فعالین فرهنگی ماه مبارک رمضان، از دیگر برنامه های عید فطر در منطقه است .

سالاری پور در پایان با تاکید بر لزوم آمادگی و استقبال مناسب از بزرگترین عید مسلمین و آراستگی معابر، مسیرها و محلات ، گفت: با تلاش نیروهای زحمتکش نواحی ششگانه بصورت ویژه و ضربتی عملیات پاکسازی و رسیدگی  محلات برای آماده سازی عید فطر آغاز شده است.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcefn8z.jh87wi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما