کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژه معلولان در منطقه14 انجام شد؛

مناسب سازی بیش از9هزار متر مربع معابر و بوستان ها

6 ارديبهشت 1401 ساعت 15:04

مناسب سازی بوستان های منطقه14 در راستای بهسازی فضای شهری برای تردد معلولان انجام شده است.


به گزارش حادثه نیوز، در این خصوص تاکنون بیش از 9 هزار مترمربع از بوستان شهید قمی واقع در بلوار ابوذر ویژه کم توانان جسمی و حرکتی مناسب سازی شده است.
 
با اجرای این طرح مناسب سازی، نوار بساوایی ، ایجاد مسیر رمپ ، سرویس های بهداشتی  و در کل بهسازی مسیر تردد  برای بهره مندی  معلولان اجرا شده است.  

همچنین با توجه به نیاز کم توانان جسمی و حرکتی برای استفاده از سرانه های عمومی و فرهنگی ، اقدامات مثبتی برای مناسب‌سازی معابر اصلی، ورودی ساختمان‌های اداری و فرهنگی و تجهیز آنهااز جمله تعدادی از سراهای محله انجام شده و در دستور کار است.

در خصوص وضعیت محیط پیرامونی بوستان بسیج که از بوستان های فرا منطقه ای بشمار می آید نیز تمامی موارد با در نظرگرفته شدن قوانین و مصلحت عموم شهروندان و به ویژه سالمندان برای تردد و دسترسی به این بوستان در نظر گرفته شده است.  با این حال با توجه به مشارکتی بودن  پروژه بوستان بسیج ، مشکلات  و موارد مرتبط به محیط پیرامونی این بوستان برای  سهولت دسترسی گروه های خاص از سوی ناظران شهرداری منطقه به عوامل اجرایی ارجاع وبر اصلاح ساختار فیزیکی تاکید شده است.

گفتنی است؛ خدمات رسانی به کم توانان جسمی و حرکتی و احترام به حقوق معلولین به عنوان شهروند در منطقه14 برای استفاده این قشر با تجهیز نمودن بوستان‌ها  به وسایل ورزشی وبهسازی معابر وسرویس بهداشتی انجام می شود.


کد مطلب: 10526

آدرس مطلب :
https://www.hadesenews.ir/news/10526/مناسب-سازی-بیش-از9هزار-متر-مربع-معابر-بوستان

حادثه نیوز
  https://www.hadesenews.ir