تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۱۰۵۲۲
جالب است ۰
در دارالمومنین تهران اجرا می شود:

از برپایی محفل نور در خانه تا اکرام ایتام

همزمان با ماه مبارک رمضان و با توجه به فضلیت این ماه پویش های مختلف فرهنگی، معنوی و هنری در دارالمومنین تهران به اجرا در آمده است.
محفل نور در خانه تا اکرام ایتام
محفل نور در خانه تا اکرام ایتام
به گزارش حادثه نیوز،محمد حسین شیخ سفلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت: پویش روزه اولی ها تا برپایی محافل قرآنی، برپایی سفره های افطاری ساده ، اقامه نماز جماعت  و ایستگاه های صلواتی از جمله این برنامه هاست که با مشارکت کودکان و جوانان تا پایان ماه رمضان  در میادین، بوستان ها ، محلات و پایگاه های مذهبی منطقه ادامه دارد.

وی افزود: پویش توزیع نان نذری، افطاری ساده  و توزیع کمک های مومنانه برای رنگین شدن سفره های نیازمندان همچنین اکرام ایتام با اهدای هدیه و برآورده کردن آرزوی کودکان ایتام  از برنامه های شاخص حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه است که با همیاری خیرین و شهروندان متدین دارالمومنین به منظور همدلی و حمایت از ایتام و خانواده های نیازمند به اجرا در آمده است.

مساجد و پایگاه های مذهبی دارالمومنین تهران نیز با برپایی  جلسات خانگی قرآنی و  کلاس های جزءخوانی قرآن کریم تا پایان این ماه پذیرای حضور خانواده ها و روزه داران است. 

شیخ سفلی همچنین از اجرای مسابقات فرهنگی و هنری ، نشر آیات قرآنی، پویش روه رمضان و لبخند دلها، تجلیل از قاریان، برگزاری تورهای فرهنگی و ده ها برنامه دیگر به عنوان فعالیت هایی  نام بردکه  تا پایان ماه میهمانی خدا در دارالمومنین اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcj8iev.uqey8zsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما