تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۱۰۵۱۸
جالب است ۰
طرح مواسات و همدلی با محوریت بانوان سرپرست خانواده و نیازمندان، همزمان با ماه مبارک رمضان در منطقه ۱۴ اجرایی می شود.
محمد امین سالاری پور
محمد امین سالاری پور
به گزارش حادثه نیوز،  با اجرای این طرح علاوه بر برپایی مراسم افطاری ساده ویژه بانوان سرپرست خانواده و مشاغل خانگی، بسته‌های معیشتی و اقلام مورد نیاز بین این خانواده‌ها توزیع می شود.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی و کمک های مومنانه ویژه سال نو میان خانواده‌های شناسایی شده و نیازمند ارسال شد، افزود: توزیع این بسته‌ها با تمرکز بر خانواده‌های زنان سرپرست خانوار، هموطنان نیازمند و خانواده‌های کرونایی نیازمند بوده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

محمد امین سالاری پور با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار به عنوان بخشی با ارزش و قابل احترام در جامعه، حق داشتن زندگی با کیفیت زیر سایه امنیت و عدالت اجتماعی و بـه دور از نگرانی را دارند، از توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای بانوان سرپرست خانواده در منطقه خبر داد.

وی افزود: برای این منظور ۳ مرکز کوثر و مرکز مشاغل خانگی در منطقه برای اشتغال و کارافرینی بانوان سرپرست خانواده فعالیت دارد و دوره های مهارت آموزی نیز در طول سال برای این گروه برگزار می شود.

شهردار منطقه از فعالیت کارگاه های آموزشی نوآوری ویژه فرزندان سرپرستان خانواده نیز خبرداد و گفت: در این کارگاه ها دختران ۱۲ تا ۱۵ سال از آموزش های متنوع فرهنگی، هنری و مهارت افزایی به صورت رایگان بهره می برند.
 
طرح نذر خون و طرح کمک به آزادسازی مادران و زنان زندانی جرایم غیرعمد در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه های به اجرا درآمده ویژه بانوان مشاغل خانگی و سرپرست خانواده است که تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcevn8z.jh87zi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما