تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۱۰۵۱۷
جالب است ۰
کشف جسد مرد ناشناس که با هفت ضربه چاقو به قتل رسیده و داخل نایلونی در محله اندرزگوی تهران رها شده بود، پلیس را در برابر معمای قتلی قرار داد.
پیدا کردن جسد در نایلون سیاه در اندرزگوی تهران
پیدا کردن جسد در نایلون سیاه در اندرزگوی تهران
به گزارش حادثه نیوز،  ساعت ۹ و ۴۱ دقیقه جمعه ۱۹فروردین امسال، زنی با مشاهده کیسه‌ای مشکی که در حاشیه خیابانی در محله اندرزگو رها شده بود، به بررسی آن پرداخت و با جسدی داخل آن روبه‌رو شد.

او وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت و تیم جنایی خود را به محل کشف جسد رساند. جسد مرد میانسال با لباس بیرون از خانه، در کیسه پلاستیکی قرار داشت. او با هفت ضربه چاقو به قتل رسیده و روسری خونینی هم دور گردنش گره خورده بود.

شواهد نشان می‌داد این مرد در مکان دیگری  به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت برای این‌که ردی از خود برجای نگذارند وی را نایلون‌پیچ کرده و در این مکان رها کرده‌اند. همچنین با توجه به روسری‌ای که دور گردن او پیچیده شده بود این احتمال می‌رفت که وی علاوه‌بر اصابت ضربه‌های چاقو، خفه هم شده‌باشد.

 محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: جسد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و رازگشایی از قتل را آغاز کرد.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcd5k0f.yt0zf6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما