تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۰۵۱۵
جالب است ۰
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: فرد شروری که با تیراندازی به سمت شهروند ایرانشهری باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس استان دستگیر شد.
دستگیری عامل تیراندازی
دستگیری عامل تیراندازی
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ مرتضی جوکار گفت: شانزدهم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت شهروند ایرانشهری بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او گفت: با حضور مأموران انتظامی ایرانشهر در صحنه و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، راکب یک دستگاه موتور سیکلت به همراه یک ترک نشین با سلاح کلت کمری به سمت شهروندی تیراندازی و از محل متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:در این درگیری متاسفانه شهروند ایرانشهری مورد اصابت گلوله قرار گرفته و توسط یگان امدادی به بیمارستان اعزام می‌شود.

سرهنگ جوکار  گفت: به منظور دستگیری عاملان این اقدام، تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهمان مشخص و عامل اصلی تیراندازی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح ساچمه زنی شکاری غیرمجاز به همراه مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان  گفت: انگیزه این فرد اختلاف قبلی با فرد شاکی بوده و تلاش برای دستگیری دیگر همدست متواری او ادامه دارد و متهم پس از انتقال به مقر پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی تأکید و از خانواده‌ها و به خصوص سران طوایف خواست؛ تا جوانان را از عواقب سخت نگهداری، حمل و جابجایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcbssb8.rhbg8piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما