تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۱۰۵۱۱
جالب است ۰
نیشابور ـ دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری سه هنجارشکن گلزار شهدای بهشت فضل این شهرستان خبر داد.
دختران هنجارشکن نیشابور
دختران هنجارشکن نیشابور
به گزارش حادثه نیوز،سید محمد حسینی عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته پس از انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی مربوط به هنجارشکنی سه دختر جوان در گلزار شهدای بهشت فضل، بلافاصله دستورات لازم مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان به پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور صادر گردید.

وی افزود: با عنایت به جریحه‌دار شدن احساسات و افکار عمومی مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تیمی متشکل از کارشناسان پلیس فتا با هدایت قاضی کشیک تحقیقات خود را آغاز کردند که در همان ساعات اولیه متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور تصریح کرد: متهمان در حضور مقام قضائی با ابراز ندامت و پشیمانی فراوان از این اقدام هنجارشکنانه خود از عموم مردم عذرخواهی و تقاضای عفو و بخشش کردند که با توجه به اظهار پشیمانی و عذرخواهی آنان با قرار تأمین کیفری مناسب، پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از اشرافیت اطلاعاتی پلیس و همچنین همکاری مردم و شهروندان در به نتیجه رساندن این پرونده تاکید کرد؛ والدین و خانواده‌ها نقش مهمی در تربیت و کنترل فرزندان خود دارند لذا می‌بایست قبل از بروز اینگونه اقدامات هنجارشکنانه فرزندان خود را نسبت به عواقب آن توجیه کنند.
https://hadesenews.ir/vdchzmnz.23nvzdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما