تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۱۰۴۹۸
جالب است ۰
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری شرور عربده کش پس از شلیک پلیس خبر داد و گفت: متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی ارجاع شد.
شلیک پلیس تهران به شرور عربده کش
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی تماس شهروندان مبنی بر این که چند نفر با عربده کشی و با در دست داشتن سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت و صدمه به شهروندان شدند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: مأموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از اراذل و اوباش ضمن قدرت نمایی با سلاح سرد باعث وحشت شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی و تخریب سه خودرو شده اند.

وی ادامه داد: متهمان با مشاهده پلیس از محل متواری و یکی از آنان ضمن تهدید مأموران با سلاح سرد با موتورسیکلت قصد فرار داشت که مأموران پس از صدور اخطار، با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و با هدف حفظ جان شهروندان اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک گلوله به پای متهم کردند که در نهایت وی زمین گیر و دستگیر شد.

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت عمومی با قاطعیت و اقتدار بر اساس قانون برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی ارجاع شد.
https://hadesenews.ir/vdcbwab8.rhbg9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما