تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۱۰۴۶۳
جالب است ۰
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس از دستگیری ۲ کارمند اداره صمت، ۳ کارمند فرمانداری، ۲ غیرکارمند حوزه معادن و ۲ کارچاق کن ادارات خبر داد.
دستگیری چندین کارمند ادارات و کارچاق کن در شهر قدس
به گزارش حادثه نیوز، کریم ولی پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس از دستگیری ۲ کارمند اداره صمت، ۳ کارمند فرمانداری، ۲ غیرکارمند حوزه معادن و ۲ کارچاق کن ادارات خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد در دستگاه های اجرایی تاکنون ۳ نفر از کارمندان فرمانداری در دوره مدیریت دولت قبل به دلیل مشارکت در اختلاس و تضییع حقوق بیت المال بازداشت شدند.
 
وی گفت: همچنین ۲ نفر از کارمندان اداره صنعت، معدن و تجارت به اتهام اخذ رشوه، مشارکت در ارتشا و تضییع حقوق بیت المال دستگیر شدند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس افزود: در همین راستا ۲ نفر از افراد غیرکارمند حوزه معادن به اتهام پرداخت رشوه و برداشت بدون مجوز و غیرقانونی مواد معدنی دستگیر شدند.
 
وی با اشاره به دستگیری‌های شهرداری قدس بیان کرد: در این اداره نیز ۲ پرونده در حوزه فضای سبز تشکیل شده که یک مورد در پلیس اطلاعات به دلیل تضییع حقوق بیت المال، اختلاس و اعمال نفوذ نزد مقامات، دستگیر شده و یک مورد دیگردر اداره اطلاعات به جهت اخذ و پرداخت رشوه بوده و تحقیقات و دستگیری ها در این بخش ادامه دارد.
 
ولی پور با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲ نفر از کارچاق کن های ادارات نیز دستگیر شدند، برای چند نفر از کارمندان شهرداری و کارکنان فرمانداری که به صورت سازمان یافته جرائم انجام می دادند، کیفر خواست صادر شد و از کار تعلیق شدند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcdso0f.yt0z96a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما