تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۱۰۳۵۶
جالب است ۰
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری استان تهران با اشاره به ارتقاء منزلت اجتماعی و هویت حرفه ای پرستاران گفت: مطابق آنچه سازمان سنجش اعلام میکند جزء چهار انتخاب اول کسانی است که در رشته علوم تجربی در کنکور شرکت می کنند که این موضوع مایه مباهات است.
ارتقاء منزلت اجتماعی و هویت حرفه ای پرستاران/ پرستاری جزء چهار انتخاب اول داوطلبان کنکور است
به گزارش حادثه نیوز، بعد از ظهر امروز مورخ 22 آذرماه، آیین تقدیر از دانشجویان پرستاری فعال در عرصه مبارزه با کرونا به مناسبت هفته پرستار و با همت نظام پرستاری تهران برگزار شد.
 
آرمین زارعیان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری استان تهران در این آیین با گرامیداشت روز دانشجو و هفته پرستار اظهار کرد: ذات این برنامه برای ایجاد همبستگی و انسجام است.
 
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری استان تهران با اشاره به صحبت های مطرح شده از سوی یکی از دانشجویان اظهار کرد: بنده تمامی موارد مطرح شده را به سهم خود و به عنوان یک نظام صنفی پیگیری خواهم کرد و آن بخشی که لازم است را نیز منعکس خواهم کرد.
 
وی اظهار کرد: مطمئن باشید شرایط امروز پرستاری با شرایطی که من 20 و اندی سال پیش وارد حرفه پرستاری شدم خیلی متفاوت است و قطعا با حضور شما عزیزان در آینده یک تحول جدی و اساسی در این زمینه رخ خواهد داد و منزلت اجتماعی و هویت حرفه ای پرستاران میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد کمااینکه در حال حاضر نیز ارتقاء پیدا کرده است.
 
زارعیان عنوان کرد: زمانی هنگام انتخاب رشته، پرستاری جزء اولویت های اول نبود اما الان مطابق آنچه سازمان سنجش اعلام میکند جزء چهار انتخاب اول کسانی است که در رشته علوم تجربی در کنکور شرکت می کنند که این موضوع مایه مباهات است.
 
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری استان تهران در پایان تصریح کرد: با حضور نسل جوان و باانگیزه، آینده بسیار خوبی را برای پرستاری متصور هستم.
 
فرشید الازمنی معاون اجرایی سازمان نظام پرستاری تهران نیز در این آیین با گرامیداشت روز پرستار خطاب به حاضرین گفت: شما با حضور در این مراسم فاصله بین دانشجو و صنف خود را برداشتید و این وظیفه ماست که از این لطف شما به خود حمایت کنیم.
 
همچنین در این آیین یکی از دانشجویان به مهم ترین دغدغه ها و چالش های جامعه پرستاری اشاره کرد و در پایان از پرستاران نمونه تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcepx8z.jh87ni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما