تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۱۰۳۲۵
جالب است ۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 53 باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 103 تن و 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد.
10 قاچاقچی مرگ در سیستان و بلوچستان هلاک شدند
به گزارش حادثه نیوز، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام 53 باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر  و کشف بیش از 103 تن و 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: امسال 99 درصد پرونده های تشکیل شده جرایم سایبری در پلیس فتا کشف و مجرمان آن دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از مجموع عملیات های انجام شده 107 عملیات توام با درگیری تکاوران با قاچاقچیان مسلح بوده است.

وی تصریح کرد: در این عملیات ها 10 قاچاقچی به هلاکت و 59 قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین از آنان کشف و ضبط شد.

طاهری عنوان کرد: با اقدامات به موقع تکاوران انتظامی استان علاوه بر کشف مقادیری زیادی سلاح و مهمات، تعداد 574 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از سوداگران مرگ نیز کشف و تعداد یک هزار و 519 نفر خرده فروش مواد مخدر در محلات و نقاط مختلف استان دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به ساماندهی معتادان و جمع آوری 7 هزار و 30 نفر معتاد متجاهر در استان اشاره کرد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون دستگیری و هلاکت اشرار مسلح 6 درصد ، کشف انواع سلاح جنگی گرم و سرد غیر مجاز 8 درصد و انهدام باندهای قاچاق سلاح و مهمات 15 درصد رشد داشته ایم .

طاهری افزود: با اقدام به موقع و مناسب پلیس در سال جاری با افزایش 68 درصدی دستگیری اراذل و اوباش و رشد 9 درصدی تیراندازی ها روبرو بوده ایم .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این مدت کشف سرقت های عادی 6 درصد،کشف سرقت های منزل و خودرو 15 درصد ،کشف سرقت های مسلحانه 10درصد،کشف سرقت های به عنف 5 درصد ،کشف موبایل قاپی و قاپ زنی 25 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در این مدت 22 باند سرقت عادی ،17 باند سرقت مسلحانه و 10 باند سرقت به عنف متلاشی شد .

وی گفت: از ابتدای سال جاری انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، پوشاک، وسایل جانبی موبایل و قطعات خودرو، روغن خوراکی، شیر خشک، سیمان، دام زنده و دارو به ارزش 2 هزار و 900 میلیارد ریال از متخلفان اقتصادی کشف و ضمن شناسایی مجرمان، افراد شناسایی و دستگیر شده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی  افزود: در سال جاری 556 هکتار از اراضی ملی و شهری به ارزش  9هزار میلیارد ریال از دست سودجویان و زمین خواران آزاد شد .

فرمانده انتظامي استان همچنین گفت جابه‌جايي اتباع خارجي غيرمجاز در استان پيگرد قانوني دارد.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcamen6.49nwu15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما