تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : ۱۰۳۱۴
جالب است ۰
فرمانده انتظامی مازندران گفت: ارسال مواد مخدر از طریق پست موضوع جدیدی نیست اما شگرد‌ها تغییر کرده است.
ارسال مواد مخدر با پست!
به گزارش حادثه نیوز، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه برگزاری طرح ظفر در استان و در جمع خبرنگاران، گفت: طرح ظفر در ۹ شهر استان با بکار گیری۲۵۰ تیم عملیاتی در حال اجرا است و تاکنون ۵۰۳ نفر از مجرمان، متخلفان و افراد تحت تعقیب شناسایی و دستگیر شده اند.
 
وی افزود: ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر، ۵۳ دستگاه خودور، ۱۰ تن چوب قاچاق و ۲۲ قبضه سلاح غیر مجاز کشف و ۱۵ واحد متخلف نیز پلمب شده اند.
 
فرمانده انتظامی مازندران در خصوص جولان اراذل و اوباش در فضای مجازی نیز گفت: اقدام و تحرک خاصی از سوی اراذل و اوباش استان مشاهده نشده است و پلیس نیز اجازه قدرت‌نمایی به این افراد در فضای مجازی و واقعی نمی‌دهد.
 
سردار مرتضی میرزایی درباره ارسال مواد مخدر از طریق پست نیز، گفت: این موضوع جدید نیست اما شیوه‌ها و شگرد‌ها تغییر کرده است.
 
وی ادامه داد: همکاری مناسبی بین نیروی انتظامی و اداره کل پست استان وجود دارد و پلیس مبارزه با مواد مخدر به محض دریافت اطلاع از بسته‌ها مشکوک اقدامات قانونی را در دستور کار قرار می‌دهد
 
فرمانده انتظامی مازندران در ارتباط با دستگیری اعضای باند جعل و سرقت اسناد در استان، گفت: این افراد با عناوین مختلف اقدام به جعل اسناد کرده و با توجه به مهارتی که در تهیه مدارک دارند اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.
 
وی عنوان کرد: از باند دستگیر شده حدود ۲ هزار میلیارد تومان اسناد جعلی و تقلبی کشف و ضبط شده است، اما در ادامه تحقیقات حتما رقم کلاهبرداری افزایش خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdci5paz.t1auz2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما