تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۱۰۲۸۴
جالب است ۰
رئیس فرودگاه شهدای رامسر از وقوع حادثه برای یک هواپیمای تفریحی در این شهر خبر داد.
حادثه برای هواپیمای تفریحی در رامسر + عکس
به گزارش حادثه نیوز، حاتمی رئیس فرودگاه شهدای رامسر از وقوع حادثه برای یک هواپیمای تفریحی در این شهر خبر داد و گفت: یک فروند هواپیمای فوق سبک تفریحی ۲ نفره دقایقی قبل از این فرودگاه به هوا بر خواست اما به دلیل ایجاد مشکل در موتور هواپیما بیرون از فرودگاه و در نوار ساحلی شهرستان مجبور به  فرود شد.
 
وی افزود: هر دو سرنشین این هواپیما شامل خلبان و یک مسافر آن در سلامت کامل فرود آمدند.
 
رئیس فرودگاه شهدای رامسر ادامه داد: این هواپیماها چون فوق سبک هستند هنگام از کار افتادن موتور مثل پاراگلایدر عمل می‌کنند و می‌توانند در سطح آب یا فضای کوچک با کمترین آسیب فرود بیایند.
 
کاظمی مسئول پروازهای تفریحی فرودگاه رامسر در خصوص این حادثه، گفت: این هواپیما متعلق به شرکت هوایی در رامسر با سابقه ۷هزار سورت پرواز در سال بود که دچار حادثه شد.
 
وی با بیان اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است ، افزود: این هواپیما بعد از برخواستن مجبور به فرود اضطراری در سواحل رامسر شد.
 
مسئول پروازهای تفریحی فرودگاه رامسر ادامه داد: خلبان و مسافر این هواپیمای تفریحی سالم هستند اما برای معاینات بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.
 
یک فروند هواپیمای آموزشی - تفریحی هم مهر ماه امسال نیز به دلیل نقص فنی در آب های ساحلی نوشهر مجبور به فرود اضطراری شده بود.
 
انتهای پیام/
 
 
https://hadesenews.ir/vdceew8z.jh87vi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما