تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۱۰۲۴۴
جالب است ۰
لیلا حسین زاده که ادعا می شود صرفا به دلیل برگزاری یک تجمع ساده محکومیت پیدا کرده با تعدادی از عناصر جریان مارکسیستی اقدام به تشکیل تجمع کرده بوده است.
لیلا حسین زاده چرا به حبس محکوم شد؟/ رد پای گروهک تروریستی فدائیان خلق در تجمع مقابل دانشگاه صنعتی شریف
به گزارش حادثه نیوز، بنا بر اعلام امیر رئیسیان وکیل لیلا حسین زاده حکم پنج سال حبس موکل وی در شعبه 36 دادگاه تجدید نظر تهران عینا تایید شد و بر این اساس، لیلا حسین زاده به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرایم علیه امنیت مجرم شناخته شد.
 
در حالی که در شبکه های اجتماعی و رسانه های معاند این گونه القا می شود که لیلا حسین زاده صرفا به دلیل تبریک تولد به یک دانشجوی دیگر مجرم شناخته شده؛ اما رای دادگاه حکایت از موضوعی دیگری دارد.
 
لیلا حسین زاده پیش از این نیز در جریان اغتشاشات 96 حضور داشت و در نهایت بازداشت شد که پس از انجام تحقیقات قضایی منتج به محکومیت وی شد.
 
در پرونده حاضر نیز لیلا حسین زاده در تاریخ 16 دی ماه سال 97 با تعدادی از عناصر جریان مارکسیستی به بهانه روز تولد محمد شریفی مقدم، یکی از محکومان امنیتی اقدام به تشکیل تجمع در مقابل دانشگاه صنعتی شریف کردند و در اقدامی قابل تامل با خواندن سرود منتسب به یکی از گروهک های ضدانقلاب (گروهک تروریستی فدائیان خلق) ماهیت واقعی این تجمع را پدیدار کردند. نکته قابل توجه، نقش لیدری لیلا حسین زاده در جریان تجمع مذکور بوده است
 
از جمله گروهک های تروریستی که جان بسیاری از هموطنانمان را گرفته است، گروهک تروریستی فدائیان خلق است. چریک‌های فدایی خلق از همان ابتدای انقلاب با حضور در غائلۀ ترکمن صحرا و کردستان نقش زیادی در شعله‌ور کردن آتش این غائله‌ها داشت. فعالیت‌های تروریستی این گروهک منحصر به مناطق کردستان و گلستان نبود؛ بلکه در سراسر کشور تیم‌های تروریستی این گروهک فعال بوده و عملیات‌های تروریستی مختلفی را انجام داده‌اند.
 
از طرفی؛ محمد شریفی مقدم یکی از محکومان امنیتی غائله خیابان گلستان است که طی آن سه مامور پلیس به شکل وحشیانه ای به مقام شهادت نائل آمدند.
 
در کنار هم قرار دادن پازل فوق، حکایت از آن دارد که لیلا حسین زاده به دلیل برگزاری یک تولد ساده محکومیت پیدا نکرده است.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
https://hadesenews.ir/vdcayun6.49nwy15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما