کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت وگو با حادثه نیوز مطرح شد:

اولین اظهار نظر در مورد فعالیت سایت های زنجیره‌ای در مورد اسماعیل لله گانی

14 آذر 1400 ساعت 13:18

مالک دامنه های فعال در خصوص اسماعیل لله گانی با بیان اینکه این اقدام، تکنیک سئو است که دارد استفاده می شود و یک چیز معمول است و تکنیکی است که همه استفاده می کنند، گفت: این اقدام برای این بود که بتوانیم روال را رقم بزنیم و دست خودمان بگیریم.


به گزارش حادثه نیوز، صبح امروز پایگاه خبری حادثه نیوز در گزارشی که تحت عنوان «فیش حقوقی نجومی اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه چگونه از صدر گوگل پاک شد؟» منتشر کرد، به بررسی ماجرای فعالیت همزمان چندین سایت با دامنه‌ های مشابه که اقدام به انتشار مطالب حمایتی در خصوص اسماعیل لله گانی می کنند، پرداخت.

فیش حقوقی نجومی اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه چگونه از صدر گوگل پاک شد؟/ منشا نامعلوم بودجه سایت های زنجیره ای برای تصرف صفحه اول گوگل! + اسناد


با توجه به اینکه تمامی این دامنه ها به نام فردی با هویت امیر شفیعی است، با وی تماس گرفتیم و در خصوص فعالیت این سایت ها با وی گفت وگو کردیم.
 
امیر شفیعی در گفت وگو با خبرنگار حادثه نیوز با بیان اینکه این دامنه ها ماجرای خاصی ندارد، اظهار کرد: شما صد در صد کارهای سئو انجام دادید و یا شنیده اید که دوستان انجام می دهند. اولا که یک استاندارد سئو و تکنیک سئو است که دارد استفاده می شود و یک چیز معمول است و تکنیکی است که همه استفاده می کنند.
 
وی عنوان کرد: این بنده خدا تبرئه شده است و اگر تبرئه نمی شد حق کاملا با آن فعالان رسانه ای بود. این افراد دارند روند را به جهت خاصی سوق می دهند و با اهداف خاصی این کار را انجام می دهند. اینکه شخص تبرئه شده و دست به جوسازی در فضای رسانه ای می زنند و اخبار زرد تولید می کنند، بحث دیگری است و قابل پیگیری و شکایت است.
 
شفیعی خاطرنشان کرد: این اقدام یک موضوع کاملا تکنیکی و استانداردی است که اکثر سئوکاران از آن استفاده می کنند.
 
وی در پاسخ به این سئوال که چرا تعداد سایت ها این قدر زیاد است، گفت: همین طور است؛ برای اینکه بتوانیم روال را رقم بزنیم و دست خودمان بگیریم. از طرفی، خرید دامنه آی آر چهار هزار تومان است و طراحی سایت ورد پرس به صورت کاملا رایگان می تواند روی هاست های رایگان انجام شود.
 
شفیعی بیان کرد: این ها با جوسازی و خبرپراکنی خط روندی را پیگیری می کنند و قبلا هم باعث شدند که آقای لله گانی استعفا دهند. این اتفاق جهت دار است.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 10240

آدرس مطلب :
https://www.hadesenews.ir/news/10240/اولین-اظهار-نظر-مورد-فعالیت-های-زنجیره-ای-اسماعیل-لله-گانی

حادثه نیوز
  https://www.hadesenews.ir