تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۱۰۲۲۸
جالب است ۰
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۳۳ قبضه اسلحه شکاری و جنگی در این استان خبر داد.
کشف انبار سلاح از یک خودرو در کرمانشاه
به گزارش حادثه نیوز، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۳۳ قبضه اسلحه شکاری و جنگی در این استان خبر داد و گفت : در مأموریت نخست و پس از اطلاع ماموران پلیس از فعالیت اعضای یک باند قاچاق اسلحه و اینکه تعداد زیادی سلاح را از مرز‌های غربی وارد کرمانشاه کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک عضو باند در یکی از محلات شهر کرمانشاه شده و او را حین جابجایی سلاح‌های غیرمجاز دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۴۳ قبضه اسلحه شامل ۳۴ قبضه کلت و ۱۰ قبضه سلاح شکاری کشف شد.
 
جاویدان با اشاره به معرفی قاچاقچی دستگیر شده به دستگاه قضایی، از شناسایی دیگر اعضای باند و تلاش برای دستگیری آن‌ها خبر داد.
 
وی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۷۲ ساعته توسط پلیس کرمانشاه در نقاط مختلف استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این طرح و با تلاش رده‌های مختلف پلیس، ۹۰ قبضه اسلحه غیرمجاز شامل ۴۵ قبضه کلت کمری و ۴۵ قبضه سلاح شکاری کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: علاوه بر کشف این تعداد اسلحه، هزار و ۵۷۸ عدد فشنگ غیرمجاز کشف شد.
 
جاویدان با اشاره به قاطعیت پلیس و دیگر دستگاه‌های امنیتی در برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات و با تاکید بر اینکه اجازه عرض اندام و فعالیت به این افراد را نمی‌دهیم، از شهروندان خواست تا اگر اطلاعی از فعالیت این افراد داشتند حتما موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcc4iqs.2bqxi8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما