تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۱۰۲۰۵
جالب است ۱
فرمانده انتظامی استان یزد از قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در منطقه مجومرد شهرستان اشکذر خبر داد و گفت: دو قاتل در کمتر از ۱۰ ساعت توسط پلیس دستگیر شدند.
قتل عام خانوادگی در یزد/ پسر بزرگ خانواده حمام خون راه انداخت
به گزارش حادثه نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی یزد از دستگیری دو قاتل جنایتکار خبر داد و گفت: شب گذشته خبر مرگ یک زن و فرزند وی در شهر مجومرد اشکذر به پلیس اعلام شد.
 
وی ادامه داد: با دریافت این خبر بلافاصله مأموران کلانتری اشکذر در محل حاضر و با جسد بی جان زنی ۴۲ ساله و پسر ۱۴ ساله اش که به قتل رسیده بودند، روبرو شدند.
 
فرمانده انتظامی یزد اظهار داشت: متعاقب آن جسدی در بیابان‌های اطراف اشکذر که به قتل رسیده و سوزانده شده بود، توسط پلیس کشف شد.
 
بهدانی فرد ادامه داد: بلافاصله تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل و ضمن هماهنگی با دادستان اشکذر، با استفاده از سرنخ‌های به‌دست آمده از صحنه جرم و با دقت عمل و هوشیاری پلیس و با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی، فرزند بزرگ خانواده، مورد ظن پلیس واقع شد.
 
وی افزود: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را که از محل متواری شده بودند، در بافت قدیم شهر یزد دستگیر و به اداره آگاهی اشکذر منتقل کردند.
 
فرمانده انتظامی یزد بیان کرد: متهمان که ۱۹ و ۲۱ ساله و هر دو اهل یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی هستند، در حضور دادستان اشکذر به قتل اعتراف و انگیزه این اقدام فجیع را اختلاف خانوادگی عنوان کردند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdchminz.23nvvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما