تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۱۰۱۷۲
جالب است ۰
باند زورگیران شرق تهران در پاکدشت دستگیر شدند.
دستگیری زورگیران شرق تهران
دستگیری زورگیران شرق تهران
به گزارش حادثه نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت:ازحدودیک ماه گذشته گزارشات و شکایت‌هایی مبنی بر سرقت اموال شهروندان توسط سارقین زورگیر در حوزه انتظامی این شهرستان دریافت می‌شد.

سرهنگ علی بخشی افزود:این موضوع به صورت ویژه در دستور کار همکاران ما در پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قرار گرفت و طی اقدامات اطلاعاتی همکاران ما، موقیت تعدادی از این افراد در شهرستان شناسای شد و این افراد دستگیر شدند.

وی گفت: پس از دستگیری عده‌ای ازاعضای باند، این افراد به جرم خود اعتراف و دیگر هم دستان خود را معرفی کردند و سرانجام تمام افراد این باند هفت نفره دستگیر شدند.
علی بخشی افزود:حوزه‌ی فعالیت مجرمانه‌ی این باند، جاده امام رضا و محور هراز در شرق استان تهران بوده است.

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: شگرد سرقت این افراد به این صورت بوده که آن‌ها طعمه‌های خود را سوار خودرو می‌کردند و یکنفر به عنوان سرنشین عقب با سلاح سرد مسافر را تهدید می‌کرده و کارت‌های بانکی، وجه نقد و اموال قیمتی افراد را گرفته و به سرنشین جلوی خودرو تحویل می‌داده است.

علی بخشی افزود: این افراد دستگاه کارتخوان نیز به همراه داشتند و در لحظه از کارت‌های بانکی مسافر برداشت انجارم می‌دادند.

وی گفت: تا کنون ۲۰ نفر برای شکایت از این باند به آگاهی شهرستان مراجعه کردند و بیش از ۳ میلیارد ریال ارزش اموال کشف شده از این افراد تا این لحظه است.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود:هریک ازشهرودان عزیزکه در شهرستان‌های شرقی استان تهران طی یکماه گذشته به این روش از آن‌ها سرقت شده است به پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت مراجعه کنند.علی بخشی در پایان از شهروندان خواست به هیچ عنوان برای تردد‌های بین شهری از مسافربر‌های شخصی استفاده نکنند.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdcau6n6.49nw015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما