تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۱۰۱۷۰
جالب است ۰
زن و شوهر همدانی که دزد طلای بانوان بودند توسط پلیس دستگیر شدند.
سارق طلا ساوه
سارق طلا ساوه
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری زوجی که با همدستی یکدیگر اقدام به ۶ فقره سرقت به عنف از طلاجات بانوان همدانی کرده بودند، در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در پی اعلام گزارش‌هایی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص متواری شدن زوج سارق به عنف طلاجات بانوان استان همدان به شهرستان ساوه، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: با یک برنامه ریزی عملیاتی منسجم، سرانجام سارقان مورد نظر که با یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان ساوه در حال تردد بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف بیش از ۲ میلیارد ریال طلاجات سرقتی در بازرسی مأموران از خودروی سارقان مذکور بیان کرد: این سارقان در بازجویی‌های فنی پلیس، به ۶ فقره سرقت به عنف از طلاجات بانوان همدانی اعتراف کردند.

او با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده مقدماتی به پلیس استان همدان برای سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست تا همواره از تردد غیر ضروری در ساعات پایانی شب، در معابر خلوت و محلات حاشیه‌ای شهرستان ساوه خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله با سامانه پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
https://hadesenews.ir/vdciuzaz.t1auy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما