کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری سارقان تا دندان مسلح سیستان

10 آذر 1400 ساعت 15:02

دو سارق مسلح شهرستان بمبور توسط نیروی انتظامی این استان سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.


به گزارش حادثه نیوز، سرگرد محمد علی لکزایی گفت : ساعت 21 شب گذشته در پی تماس 110 شهروندان مبنی برحضور سارقان مسلح در یکی از محلات حاشیه ای شهر بمپور بلافاصله مأموران گشت انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد 2 فرد مسلح موتور سوار با سر و صورتی پوشیده سد راه 2 شهروند شده و با تهدید چاقو و کلت کمری قصد سرقت وجوه و تلفن همراهشان را داشته اند که پس از مقاومت آنها، با ضربات متعدد چاقو یکی از آن 2 نفر را مجروح و از محل فراری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بمپور تصریح کرد: مأموران حاضر در صحنه بلافاصله با دریافت مشخصات سارقان شروع به گشت زنی در خیابان های اطراف کرده و موفق به روئیت سارقان می شوند.

سرگرد لکزایی بیان داشت: در نهایت  هر 2 سارق راهزن دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به مسروقه بودن موتورسیکلت توقیف شده از سارقان گفت : در بازرسی بدنی از سارقان یک قبضه کلت کمری با یک خشاب و 2 تیر جنگی بهمراه 2 تیغه سلاح سرد، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بمپور خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری و در نتیجه تحقیقات تخصصی پلیس تا کنون به 6 فقره راهزنی و سرقت مسلحانه اموال شهروندان ،در معابر عمومی شهرستان و شهرستان های همجوار اقرار کرده اند.

وی با اشاره  از شهروندان خواست از تردد در ساعات پایانی شب در نقاط خلوت و حاشه ای شهر ها خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 10167

آدرس مطلب :
https://www.hadesenews.ir/news/10167/دستگیری-سارقان-دندان-مسلح-سیستان

حادثه نیوز
  https://www.hadesenews.ir