تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۱۰۰۴۲
جالب است ۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری سنگین مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های خاش و ایرانشهر با اعضای باند مسلح قاچاق مواد افیونی خبر داد.
درگیری مسلحانه شدید پلیس با قاچاقچیان مرگ در خاش و ایرانشهر/ 2 پلیس مجروح شدند
به گزارش حادثه نیوز، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان از درگیری سنگین مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های خاش و ایرانشهر با اعضای باند مسلح قاچاق مواد افیونی خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان‌های ایرانشهر و خاش به مرکز کشور را داشتند شناسایی و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.
 
وی افزود: در همین رابطه ظهر امروز مأموران انتظامی شهرستان خاش یک تیم از این باند مسلح را که به وسیله یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ حوالی روستای شیر آباد خاش در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند روئیت و به آن‌ها دستور ایست دادند.
 
فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض مشاهده مأموران انتظامی به سمت خودرو‌های پلیس تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
 
طاهری بیان داشت: در نهایت با تلاش مأموران یک نفر از سوداگران مرگ دستگیر و خودرو‌های حامل مواد توقیف شد.
 
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در ادامه این عملیات بعد از ظهر امروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر نیز با یک تیم دیگر از این باند مسلح، که به وسیله ۲ دستگاه وانت تویوتا در یکی از محور‌های فرعی شهرستان مذکور در حال انتقال محموله مواد افیونی بودند درگیر، که در نهایت با متواری شدن سوداگران مرگ به سمت نخلستان‌های اطراف هر ۲ خودروی حامل مواد مخدر آن‌ها توقیف شد.
 
طاهری با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ، توقیف ۴ دستگاه خودروی حامل مقادیر زیادی مواد مخدر و کشف مقادیری سلاح و مهمات در نتیجه این ۲ عملیات اظهار داشت: متأسفانه طی درگیری شدید مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با قاچاقچیان مسلح ۲ مأمور جان برکف پلیس شهرستان مذکور مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده اند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری اشرار مسلح متواری شده خاطر نشان کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص و همچنین میزان مواد کشف شده متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdcgxz9q.ak9zt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما