تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : ۱۰۰۳۹
جالب است ۰
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری فردی که قصد انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی دختر ۱۷ ساله داشت خبر داد.
انتقام کثیف پسر جوان از دختر 17 ساله/ پلیس مانع انتشار فیلم ها شد
به گزارش حادثه نیوز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری فردی که قصد انتشار تصاویر و فیلم‌ های خصوصی دختر ۱۷ ساله را داشت خبر داد و اظهار داشت: دختری ۱۷ ساله به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد فردی پیج اینستاگرام وی را هک و تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی‌اش کرده است که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
 
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با به کارگیری روش‌های فنی و شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند در کمتر از یک هفته متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن را احضار کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: متهم ۲۰ ساله که خواستگار سابق شاکی بود در مواجهه با مستندات و ادله‌های دیجیتال پلیس لب به اعتراف گشود و به تهدید دختر ۱۷ ساله در فضای مجازی به خاطر مسائل عاشقانه و احساسی اعتراف کرد.
 
زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: ضمن بالا بردن سطح سواد اینترنتی خود از ارسال تصاویر خصوصی و شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری و با فعال سازی رمز دو مرحله‌ای از دسترسی غیرمجاز دیگران به حساب کاربری جلوگیری به عمل آورید.
 
این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی آن را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش فوریت‌های پلیسی) و یا شماره تلفن ۰۷۱۴۲۲۲۲۵۴۴ اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/
 
https://hadesenews.ir/vdccoxqs.2bqx18laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما